Dagens låt + lite till :)


Lady Gagas nya låt. Asså, första gången jag lyssnade på den var den as dålig men nu när jag har lyssnat på den några gånger är den riktigt bra!
-
Dagen började med att gå upp på morgonen, vakna en tisdag och ska till skolan för första gången på typ 10 dagar var lagom ovant.. Men jag gick upp, käkade, tog på mig osv. Sedan gick jag till skolan och har vart där hela dagen nu ;) Rätt tråkiga lektioner.. Men ja, det är bara att köra ändå. Men rasterna var bättre :)
Sedan så ska jag gå ut med någon kompis tror jag, eller vi får se vad det blir!
-

Love it <3

/Emma ♥




Kommentarer
Postat av: Rebecka Kristiansson

Den är bra ja!



Puss på dej med, guuuuummmaaaaan!<33

2011-04-27 @ 13:53:52
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0