Because

Mycket känslor idag på bloggen, verkligen! Jag tycker det är bra att vi vågar skriva ut lite här. För ingen tvingar er att läsa, eller förstå. ♥
Detta skrev jag för ett bra tag sedan på bloggen, det vor nog exakt efter vi startat bloggen:
-
"Jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket du fortfarande betyder.
Jag vet inte hur jag ska förklara att du är så fin.
I mina ögon är du den enda.
I mina ögon finns det ingen annan.
Det svider, det känns, det biter inom mig.
Jag kan titta på dig i evigheter,
du är så underbar..
Jag önskar att jag fick chansen att säga det till dig.
Så du förstod.
Men nu är allt så komplicerat..
Med tre ord, ber jag till gud, och hoppas att han lyssnar:
Jag Saknar Dig."
-
Rätt betydelsefullt när jag läser det nu igen, för jag vet exakt vilken bild jag la ut, varför jag gjorde det och när. Ta mig INTE tillbaka till just den perioden, här jag är nu kan jag gott få chilla lite i ett tag till :D 
Because i want u. Happy in your arms.
/Emma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0