Awesome helg hoppas jag :)

Godmorgon! :)
Ny dag & nya tag som vanligt, men denna gången lite anourlunda. I have decided I think! :D
Jag har nyss kommit ut ifrån duschen, vaknade ungefär vid 10, gick upp och åt frukost vid tv:n med syster. Degade i typ 2 timmar, gick in i duschen vid 12. Så har min morgon sett ut!
Idag ska vi till morbror & kusinen på eftermiddagen. Systemis följer med tror jag. Jag och syster ska nog ta lite bilder, för vädret är ju så galet fint! LOVE på det ♥
-
Kvällen kommer typ se ut såhär. :)
(bilden från när jag var hos Rebecka)

Svar till Marre: Videoinlägget kommer upp när jag fått gjort det. Supermegadubbelsvårt tycker jag ;)
/Happy-Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0