tjena sweetis:3

man har inte kunnar blogga för att ''lilla'' jag har vart i gbg, typ ''bott'' i nordstan.
haha man har handlat lite på min favorit butik.
GINATRICOT!!!!!!
bara för att jag gillar den affären.
man mår lite sådär, men det går väll.
jag är så jävla glad för att jag har er!
alla som jag älskar av djupet av mitt hjärta!
är: emma !<3
marcus mentzer!<3
moa reimbert !<3
och min fina therese jansson!<3
jo +  alla mina fina ungar!<3
puss på er!<3
men jo nu ska jag berätta hur min dag var!<3

jag vaknade och klädde på mej...
hahah en så seriös är jag inte.
asså jag har dömt basket hela gympa lektionen
och 8 ska ha basket tunering imorrn.
gissa vem som ska dömma?
iaf , kan man va mer nervös!<333:S
och jo jag har haft fotbollsträning!<3
shit kul. men nu ska jag laddaner musik till mobilen så!(L)


kramen på er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0