say hey:)

Åh jag mår så dåligt, va inte på sissta lektionen.
För jag mådde så himla dåligt.
Hade jätte ont i magen.
Alla lärare stirra på en.
--STÖRANDE--
Iaf sedan så ska vi ha träning.
Viktigt att komma idag annars så
kankse man inte kommer med.
men det får vi hoppas:)


Dagens ord:

KÄRLEK

Vad är kärlek?
Citat av björn gustavsson-

när det bubblar i kroppen som en kålsyrad dricka.
när du fnissar som en liten flicka.
när man känner nått man cant deny.
when the eagals fly over mountain high.
när all är oro är som bortblåst och försvunnen,
när simba återvänder i lejoonkungen.
man bara drar replik för att slippa krångla.
: min pappa är rik vill du hångla?
om man spärrar upp sinaa ögon och tittar
bakåt med huvet ut, då ser man galen ut!
det hör ingentligen inte hit och höra det är
en sak man kan göra.
när jag dansat med elin en sommmar natt
lång och vi satt på en parkbänk.
jag var kär och hon drack rom.
när elin sa att jag var den vackraste soom finns,
titta in i mina ögon och kräktes på mina jeans.


våga styr som en kapten,
våga falla som ett löv,
våga chansa och se hur det går.
vad är fegt, vad är mod,
whats is love,
baby dont hurt me,
dont hurt me no more.

aja, bild får ni:)<3




snart 1 och en halv månad med min älskade marcus.:)

aja kramen på er// alexandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0