Packa och sedan..

Nu ska jag packa lite och sedan dra mig mot Tonje och Rebecka. Jag ska sova över hos Tonje. Roligt, roligt. Plus så är det ju LOV. Galet skönt asså! Juste, Elin kommer och ska lämna Smulan sen också. Ska hem och ge henne mat osv i morgon bitti. Det hinner jag!♥ 
Men iallafall, så ska jag se om jag hittar mina smycken. Dom måste ju ligga hos pappa då?! Aja, jag får väl ringa och höra sen då. 
I morgon blir det stallet, då blir det hem och bara slänga på sig ett par jeans och stalltröja, hoppas det inte regnar bara.. Hatar regn. 
Men nu måste jag packa. Jag har suttit och lagt in en egengjord bakrund på bloggen. Haha, ja, kanske inte den vackraste men bra blev det väl. 

Haha, naw, Rebecka på smink och hår mästerskapet förra året x)

Massa smink & grejer.. 


Dagens Emma ord: "Jag fattar inte hur du tänker" .. 

Kissss /Emma ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad hittar du på en söndagkväll som denna ? :D

2010-10-31 @ 21:30:18
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi söt :D

2010-11-02 @ 10:05:34
URL: http://knownaslinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0