god morgon på er:)

    Snart är väll jag på lektion.
    Det suger i skolan som vanligt.
    Man fattar ju inte riktigt allt.
    Bara för att man mår piss.
    Skiter i allt, bara du finns.


    Jag tror jag ska lägga in en bild.
    Men jag vill va glad så  '' make me le''
    Jag komm på en sak igår.
    

    Tänk på vad texten betyder.
                   
                     ----
  
     ''fly me back to moon''

 
   Jo att jag är annorlunda.
    Det är därför jag kommer från månen-
    Att ingen är som jag,
    Att jag inte passar imen att jag är stolt för den jag är.    





                       Ni får en bild:)'


       Dagens  låt blir - your call by secondhand serenade( L )


       kramen på er // alexandra(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2010-10-27 @ 13:54:58
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0