förlåt...<3

förlåt att jag inte bloggat idag ''tidigare''
<3
jag har haft fullt upp:)
vi hade ju basket tunering, samma lag som emma:)
tvåa då, ganska stolt endå:)
vi var jätte bra:) vi förlorade ju bara en match:)
aja sedan så, har jag vart med ÄLSKADE MATILDA !!!!!<3
vi hade skit kul:D
sedan hade vi träning!<3
och ÄLSKADE MARCUS!!!<3
var där:)<3
vi tränade med ÄLSKADE REBECKA!!!<3:)
 det var lite nice.
sedan grät jag hela kvällen till jätte fin musik.
kollade massa fina bilderfrån förr i tiden, när jag var bästis med en tjej.
ÄLSKADE CAROLINA!!!<3
hon flyttade till tyskland i trean:(
tack vare en kille. som fick mej att gråta.
mår jag sämre än EVER!!!

aja ni kanske vill ha bild
:)

kusinen då.
vad ska ni göra på halloween??
släng in en in komentar om det oxå:)
kramen på er// alexandra(L)

Kommentarer
Postat av: Sabine

fin bild :)

2010-10-28 @ 22:35:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Fin bild!

2010-10-29 @ 17:58:39
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0