Emma har vart duktiiiig! Naglar, kladdkaka + disk! :)

Yey, nu har jag vart duktig som har fixat naglarna plus bakat kladdkaka och diskat upp det jag bakade med! :) 
Haha, nu får ni några webbkamera bilder på konstverken.

Min kladdkaka, mästerverk. xD


Gjorde naglarna "tonade" i rosa med guldglitter på. Syns tyvärr inte på bilden.. Det är ju cambilder som sagt.. 
Ja, detta tog tid ja. Liten sten limmade jag på också :D


Här är de andra naglarna. ÅH, bilden är så dååålig.. 

Men iallafall, här är några bilder. Idag så köpte mamma Ben & Jerry och Sour cream onion chips plus Coca cola! Bättre kan det inte bli. Eller, jo det kan det men! :P 
Iallafall, så kommer sister ikväll. Skitkul ju! :) 

Ha det superbra, 
Kissss /Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0