Yes, så är de!

Har inte bloggat, för jag inte haft lust, och för jag inte orkat med vissa grejer. Så det blir bara lite snabba uppdateringar nu.
Känner att huvudvärken ligger och smyger och är lite trött i kroppen.. Styrketränade på gympan, och känner mig allmänt off. Så jag skippar innebandyn idag, :'(
Jag är ju sjukt känslig. Vi var på bio idag och såg "Pojken i randig pyjamas" och jag grät seriöst i slutet! O.o
Iallafall, så har väl dagen i övrigt vart bra! :) Eller en del av den iallafall! 
Eh, jag ska nog inte skriva om gårdagens hoppträning asså, för jag kände mig inte alls bekväm på hästen jag satt på, och då blir det hela skit!

Såg vad Alexandra hade skrivit, naw älskar dig med Alexandra <3




/emma


Kommentarer
Postat av: Bad Times

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 18:50:48
URL: http://bad-times.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0