This is me, del 2

This is me, del 2 kommer nu. Jag har märkt att det är lättare att skriva vad man hatar, än vad man älskar, för jag älskar så gaaalet mycket. :)

Jag hatar verkligen när jag får massa kladd på min dator. Jag gillar inte när min säng är o bäddad innan jag går och lägger mig. Jag vill alltid att mamma ska sträcka lakanet, för.. de har hon alltid gjort. Jag gillar inte att höra mig själv, när jag sjunger på inspelning i studion. Blää.
Jag fattar inte varför många tror att lucia var blond och varför brunetter ska ha tråkigare. Inte ett dugg tråkigt att vara brunett faktiskt! :D 
Jag gillar inte värmecréme. Jag mår illa av viss parfymlukt. Jag gillar inte skolmaten så där värst mycket. 
Jag älskar att hitta betydelsefulla citat och göra test på facebook! 
Jag äter ofta så mycket godis så jag mår illa, för jag tycker det är så gott. Jag tar 30-40 minuter på mig att bara äta frukost när jag ska till skolan. Jag gillar inte att blogga, när jag inte vet vad jag ska skriva. Jag hatar kyla. Jag gillar inte instrumental musik, som bara låter som en massa flumm. Jag gillar inte att äta med kniv och gaffel. Jag hatar att känna mig utanför och annorlunda. Jag älskar att härma mamma, gå efter och göra som henne, hon brukar gapskratta. 
Jag älskar färg, men har sällan på mig färgglada kläder :( Jag hatar mitt stökiga skåp i skola. Jag gillar inte svenska lektionerna. 
Jag älskar Marabou choklad med digestive. Jag hatar mörk choklad. Jag diggar google crome. Jag gillar inte mat med frukt i. Jag gillar inte choklad och Coca Cola i kombination = hostmedicin. Jag gillar inte heller samsung mobiler. Jag gillar inte att sitta i matsalen och äta centralt när alla ser. Jag har ett eget hörn med Rebecka i skolan som vi älskar. Jag har en överfull pappers-grej som vi har i klassrummet, som vi ska ha våra matteböcker etc i. Den är överfull, och de ramlar alltid ut massa papper.. 
Jag älskar att titta på hästsport på TV men gillar inte att se på trav. Jag älskar att ha håret uppsatt i en boll, tofs eller utsläppt med flätat, krusat hår eller nått. Jag tar sånglektioner i skolan och kommer alltid 10 minuter försent till idrotten pga sånglektionerna, men de får jag. Jag är beroende av lipsyl (typ) för jag älskar lukten. 
Handkräm är läskiga grejer. Jag gillar inte att vara kladdig på händerna. Jag älskar 3 rätters middagar. 

Allt för idag. Kommer några delar till, när jag har tid och lust :D LOVAR inom kort :D <3
/EMMMAA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0