LITE musiktips, tema "pop/rock" asbra <3

Hej och godmorgon! <3
Mirja frågade om jag kunde lägga ut musik tips, och ja, självklart kan jag det. ^^

Och nej, allt är kanske inte superny musik. 
Jag lyssnar ofta musik, efter vilket humör jag är på, och jag älskar att lyssna på texten i låtar. Här kommer lite musik som jag lyssnar på. Jag har sjukt mycket mer, men tar med imorgon (?) <3












Ah, men här var lite musik i den stilen. Nästa gång blir de lite lugnare, eller blandat.. 

VAD TYCKTE NI? KOMMENTERA GÄRNA. <3<3

Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

Låtarna är bra! Jag lyssnar på allt möjligt, det mesta funkar :)

2010-11-08 @ 16:27:04
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0