EmmaElin Louise

emmaelin louise

jag älskar dej.viste intre allt vi var så lika. inte bara utseendet utan hur vi klädde oss. alla humor. fan va roligt vvi hade. vi e så himla lika. du e som min försvunna tvilling syster, som jag aldrig träffat:) hur kul kan man haa asså. asså det är inte allt. båda är decemberbarn. vi klär oss lika. ganska lika utseende. men det mystiska är... att vi lärde aldrig känna varran. it comes naturly. selena gomes.haha.

men iaf,,, 2 måånader igår. skit kul:')
älskar dej så himla mycket.
du är så himla fin(L)

men idag, nu är jag påväg till skolan. vi har gympa .så himla tråkigt. den enda förutom jag som inte gillar gympa är therese. men det är så himla tråkigt. gillar bara att prestera i det som jag är bra i. gillar inte att förlora...;)
sånn är man bara, inte jätte kul. men sånt som man får leva med(L)

eftersom jag  srek om emma elin louise.
, i detta inlägget. fåre bli bild på henne med(L)



now i know how it feels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0