Jobbit, roligt, kamera, nagellack!

Nu ska jag ringa Clara, lägga in bilder på datan + radera bilder från kameran, titta busstider och prata med mamma.
-
Jag gillar inte bussar. Det är alltid verkligen as mycket strul. Fram & tillbaka, ankomst, avgång osv. Men när det väl är gjort är det ju helt okej. Plus, att man typ alltid blir tvugna att säga hejdå till någon. Det är ju as jobbigt. Har alltid tyckt att det är jobbigt.
-
Men nu skulle antagligen syrran också till ......... så vi tar samma buss, fast jag ska gå av på vägen typ.
Då måste man säga hejdå också :(
I skolan är det inte jobbigt att säga hejdå, men till folk man älskar liksom.
-
Kram /Emma

Bild-AV MIG.
Typ, mammas favorit nagellack?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har startat en frågestund igen, så gå gärna in och ställ en fråga i inlägget " frågestund"

2010-12-27 @ 21:38:05
URL: http://cheyenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0