Planerna för dagen ?

Planerna för dagen, finns det typ inga. Jag vill jättegärna till Clara, så vi ska höra om jag kan sova hos henne nån dag. Antar att vi kommer greja skit mycket med Coline, typ tolka, rida osv.
Sedan någon dag blir det väl mellandagsrea med Rebecka! Jag hatar att bränna pengar, men får se om jag hittar det jag är ute efter ;)
-
Nu har mamma kommit hem igen då hon var tvungen att åka tillbaka och göra något på jobbet.
Jag ska försöka sätta ihop en ny header också. Skulle vilja ha lite vinterbilder. Aja, vi får se.
-
Sedan, så har jag sprungit runt och fotat mig med min systemkamera. Har sminkat mig med svart också. HAHA.. xD
-
Kram /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0