Nyårsafton! :)

- IDAG ÄR DET NYÅRSAFTON BLOGGEN! :D
Vad betyder det?
JO, att alla bekymmer ska man lägga bakom sig och gå vidare!
-
Hur går man vidare från något svårt?
Man måste se fram emot det nya. Känna sig redo, och göra det man verkligen vill.
Känns det bra att gå vidare?
KÖR PÅ DET, låt inte allt styra dig. :)
-
Hur brukar du gå vidare från saker som hänt?
Jag brukar ta nya "Emma tag" och jobba på grejjerna.
Det är viktigt!
Jag måste också känna mig motiverad vilket är viktigt!
Men försök att inte tänka på grejjerna som hänt och koppla bort den delen och move on! :)
-
Jag vet... Riktigt såhär enkelt är det ju inte...
Men en början? :)


I somras!

För ca 1år sedan. FÖRÄNDRATS? - ÖHM, ja!!

FORTSÄTT KOMMENTERA SÅ BRA!! :D

/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Felizia

Sv: tack! :)

2010-12-31 @ 10:49:59
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/
Postat av: Frida

- Bra!



GOTT NYTT ÅR!:D

2010-12-31 @ 11:02:59
URL: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0