Nöjd!!!

Är helnöjd med mina födelsedagspresenter!! :D 
Detta fick jag:
* Rätt avancerad systemkamera <3
* Henri LLoyd tjocktröja <3
* Kläder <3
* Lösnaglar <3
* 5000kr på fondkonto (fråga mig inte vad de är riktigt) <3
* Smycken <3
+ lite till <3
Är iallafall SJUKT nöjd. Fick sushi när jag kom hem och dagen har vart allmänt bra. 
SUPERNÖJD!!
Tack för presenterna mamma, pappa, storasyster, farmor, Bengt! :D
Älskar er!

Tack för dagen alla kompisar. Ni äger! 
Nu ska jag greja med systemkameran. 

Nu ahr både jag och Alexandra systemkamera, så nu kommer det förmodligen vara grymt mycket bilder på bloggen :) 
Pusshej/ Emma

Kommentarer
Postat av: moa

<33

2010-12-20 @ 20:51:00
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0