mahahwhhhannn;)<3

nu sitter man här igen.
har inte särskilt kul.
sitter på pappas data.
så kommer inga bilder nu;(<3
saknar alla som fan... och vi har bara haft lov i några timmar.
ni bygger mitt liv.
älsklingar(L)
älskar dig jätte mycket marcus.
du betyder så fruktansvärt mycket.
(Y'<3
du är den som får mig hoppas.
du är den som får mig le.
för du är där när ingen ser mig.
och du är där när stormen yr..
sonja ald'en - du är allt.<3
passar perfekt.<3

jag längar tills skolan börjar igen<3
kanske ska till rinken snart;)<3
hoppas.
och den gången ska jag inte ramla
så jag får ett stort jävla blåmärke
på arslet.inte bekvämt;)

jag ska ta kort på emma imorrn när hon hoppar.
kommer bli lite inressant.
och så ska jag vara med älskade moa.
men tror inte hon vill följa med till stallet.
vi kan säga såhär... hon gillar inte hästar;)

ne, nu har jag skrivit lite.
ganska stor update.
men jag kanske skriver mer sedan.
giller er sten hårt! :'D<3

aja kramen på er// alexandra(L)

Kommentarer
Postat av: moa

hahah det har du rätt i;)

hästar stinker...

men klart vi kan åka dit<<33

2010-12-21 @ 21:51:06
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0