julafton here i come!<3

sitter vid brasan och lysssnar på lugn musik.
 walking in memphis - marc chon.
jätte bra(L)
katten ligger på mina fötter.
åh så varmt.
hahaha
saknar alla goa menniskor.
hoppas jag hinner träffa er under lovet.
ville väll bara uppdatera er om vad som händer hos mig.
inte direkt kul i morse.
men vi åkte och handlade  blomma till mormor.
så  träffade vi mamma.
vi fick paketen till pappa.
så nu sitter vi här.
har precise öppnat mina två paket.
jag fick en morronrock
.den var jätte fin.
svart(Y''
sedan fick jag en kameraväska;)
jätte fin.
tack pappa(L)
älskar dig.

imorse fick jag ett fint sms(L)
av älskling.

det stog:
god jul älskling:)<333

åh vad jag är lycklig!<3

ah nu ska jaag strax åka till mamma.
träffa kusinerna.
ha lite kul.
sso... talaz!<3

aja kramen på er// alexandra(L)



min fina bild(L)

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Har åxå fått en kameraväska :) <3

2010-12-24 @ 19:00:14
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/
Postat av: NellieB

God Jul tjejer.

Hoppas att ni båda har haft en bra dag.

2010-12-24 @ 22:58:25
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Tess

HAHAHA alexandra, den vetten bilden har ju inte du tagit xD så skriver du 'min fina bild'



inte ens du som tagit den ..

den ligger fan ute på google.

HAHA fail ;o

2010-12-25 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0