Jul

Nu är jag hemma hos mamma och firar jul. :)
Har fått jättefina presenter!
Tycker att stämningen är viktig på jul. Julklapparna gör en del av stämningen, absolut! :)
Och såklart folket. Men allt annat kan egentligen kvitta?
Julklapparna är ju awesome, men vadå? Man kan ju inte säga "dyra julklappar, blablabla.." eller "mycket julklappar, blablabla".
Tycker att det är sjukt ohyfsat! :o
Min åsikt.

Jag är jätteglad över det jag fått, snart är det mellandagsrea. MUMS OR WHAAAAT? :-D
Lite update!
Kanske kommer starta en egen fotoblogg, men kommer såklart blogga kvar här! ♥
/Emma

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-25 @ 17:26:27
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0