Intressant inlägg?! - om mitt hååår xD

Alltså, nu har jag bestämt mig för att spara ut mitt hår!
Eller, det är ju redan bra långt, men, ännu längre!
Löshår är ju jättefint, men jag funderar starkt på att toppa mig ofta osv, då håret växer snabbare.
Allright, jag har bestämt mig.
Här med lovar jag - Emma, att vara försiktig, och välvårda mitt hår.

Färgade underhåret svart för ett tag sedan. Men nu är det brunt.
Min naturliga hårfärg (överhåret) är dock rätt ljus egentligen.
Jag använder sällan platt-tång ect.
Flätar ofta håret efter jag duschat i en/två inbakta flätor istället.

Såhär är de typ ut just nu.
INTRESSANT INLÄGG?! eller inte..
/Emma

Kommentarer
Postat av: Toni

hihi nice :D

2010-12-26 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0