Hos pappa + lite till :)

Men gud vad trött jag blir. Jag hade suttit här och skrivit ett as bra inlägg om min kommande helg men vad händer, jo jag råkar markera hela texten och "sudda ut" den >.< Bra jobbat smart ass.
I alla fall, jag ligger och gosar med älskade katten i storasysters säng. Mys ♥
Syster är förkyld och jag får ABSOLUT INTE bli förkyld. Lucia på måndag, och jag ska sjunga en massa. Så nej tack till förkylning!

Pappa fyller på söndag (Alexandra med) så vi ska fira honom. Så kommer nog farmor med. Awesome
Jag är godis sugen. Har varit det sedan i morse. -.- Hoppas pappa köper godis nu. Inte för jag tror det men.. :/
Sigge just nu ♥


Jag, coolt kort. Halvt typ :P


Pusshej /Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0