finis...<3

  1.    haha gillar claras gäst inlägg;)
    helt awsome.
        hon gllar alltså spaggetti;)<3
    men vem gillar inte spagetti likosm.
    idag har jag tränat fotbollsi.
     gillar jag fotboll.?
    ja det gör jag..
    matte kastar en godis till mig.
    jag fångar den.
    då säger hon.
    varsegod varse!<3
     (men djupomsorgsfull röst)
    haha..ingen aning om vad det där handlad om men;)
    aja.
    jag tycker mycket om solroser.
    alla säger att roser ska vara röda eller rosa..
    vafan liksom.
    jag tycker dom ska ara solgula:DD
    alla som har kollat på änglagård.
    kommer tyka att jag är en ängel:)
    ne men seriöst.
    vad handlor filmen om?!<3

    gillar ni katter?<3
    nu kommer en video...


    http://www.youtube.com/watch?v=H9iw9jDkAqY

    haha helt awsome:D

    aja  tack för att ni checkade upp det lite.
    kramar alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0