Dagen + gammal bild!

Sitter här och lyssnar på min nuvarande favoritlåt. 
Den har en grym text, med så mycket energi. Känner igen mig i texten och sånt.
Älskar den helt enkelt. 
---
Idag har jag varit i skolan. Det var helt okej. Vi fick skippa sista mattelektionen då vi hade jobbat in tid eller nått. Passade på att göra matteläxan i skolan. 
Efter det sprang jag upp till Konsum med Emma och köpte typ bröd. Två små grejer xD
Men ah, jag följde med henne hem och vi satte oss i studion och sjöng. Och det lät förjävligt när jag sjöng. 
Sedan gick jag hem själv i mörkret as långt.. Vet inte hur jag vågade men. 
När jag kom hem, så var allt stelt!
---
Jag sitter som sagt och upprepar en låt hela tiden. 
Älskar den ♥

Nu ska jag kika bloggar! 
Tycker fortfarande att Alexandra ska göra ett inlägg vad hon tycker om hennes klädstil och vad hon gillar ect!
Skitkul att läsa om ju :)


Drygt 1-2år gammal bild! Haha..

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0