Blandat inlägg ;)

Idag fyller mamma år och det blir nog mest att chilla, äta gott osv. :)
Mamma fick en gammalrosa/ljusrosa scarf/halsduk. Ni vet, en sådan som är mordern nu. Typ stickad, as mysiiiiig. As fin! Den kostade en del men de skiter jag & syrran i ;)
Grattis mamma :D

Ska nog ringa pappa sen och säga att jag behöver scenkläder & han och mamma får komma på något sätt innan torsdag?! att fixa allt. Jag pallar verkligen inte ringa, men jag måste -.-
Jag har suttit och tränat på låtarna som vi ska ha med också.. Eller de jag ska vara med på. Haha, ja, jag vet inte hur det låter när jag sjunger men de är säkert as dåligt :(

Men nu ska jag ringa pappa, och se. 
Pusshej /Emma ♥


Mamma, med nya halsduks grejen :) den är "större" in real life.


Kommentarer
Postat av: Johaaaaaaaaaaaaaaaaan :D

grattis Alexandras mamma :D

2010-12-04 @ 23:01:55
Postat av: Johaaaaaaaaaaaaaaaaan :D

hm... smidigt.. fattade det som att det var alexandras mamma :) så grattis Emmas mamma :)

2010-12-05 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0