BLÄÄÄÄ

Förkylning som sätter sig i bröstet? - NEJ TACK!!!!!!!!!!
Alltså ååååååh! Jag har typ blivit förkyld som vanligt, alltså typ nyser och sådant, men helt plötsligt fick jag smärtor i bröstet. Alltså har den förkylningen satt sig där sa mamma.
Trevligt värre -.- 
Men jag ska inte ge mig, ska verkligen slöa, så jag hinner att bli frisk.
Bara jag inte får någon lunginflammation.
Alltså, jag är pigg och sånt!
Men när jag är sjuk, så vill jag aldrig visa det.
Men nu ska jag försöka greja iordning lite grejer. Lägger mig nog i soffan och kollar på tv om en stund.
Har haft en skitbra dag/natt med Rebecka & Matilda! 
Ni är awesome girls. :D

Btw, tror jag fixar den spännande grejen idag med. Hoppas det i alla fall. ;)

/Emma♥

Snö från förra året hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0