åhhh!!!

Blir så arg bara.
kan inte ta mina toner i låten.
ska sjunga aint no moutain high enough på sb.
emmas lilla singer(L)
känner att jag nästan sjunger över dom andra.
men om jag inte gör det så komme rjag ju skämma ut mig själv så,<3
 ska man satsa eller lägga ner?
hatar att skämmas.
har alltid blivit utskämd.
inte direkt kul.
och det är iinte MITT fel att jag är känslig.

nu från det negativa ...

måste köpa skor...
jag vet att det är att klaga och
att man inte kan gå med högklckade
skor på vintern men jag tänkte att
jag typ ville ha domma skorna.




har så jävla mycket präss på mej...:(







 









men erkänn snygga skor asså!<3

aja kramen på er// emmas singer(L)

Kommentarer
Postat av: Toni

nej du drar dig inte ur!!! Träna ba... :P

2010-12-10 @ 21:39:54
Postat av: Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

Hej! Jag har lagt upp ett videoklipp när jag sjunger och skulle bli jätte glad du om säger vad du tycker om det, vill ha ärligt svar :D Kram

(Om du inte är intresserad så är det bara att ta bort denna kommentaren)

2010-12-10 @ 22:47:45
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0