Ah.. Men va jobbigt! ..

Right, jag har tänkt hela eftermiddagen på vad jag ska ha på mig, och med mig för kläder på showbizz uppvisningen några veckor framåt. Kände verkligen att de var dags att börja tänka.
Typ, de skorna. Cowboy aktiga, men dom passar iallafall till en låt. :)
Men annars är jag helt nollställd då alla mina festliga klänningar som är typ försmå på ett eller annat vis. Måste hitta en lösning på det. 
Men vad gör man liksom, när man inte är dränkt i finkläder?! -.-


På samma gång, kan jag meddela att dagen inte varit as bra direkt. 
Eller, den blev sämst, men blev bättre sen. Ang, en sak jag inte tänker ta upp här på bloggen,
för det är såpass privat.
Ofta jag har ett privat liv :S ...

/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0